27 April

Snart jag jag åka iväg till doktorn vid huddinge. Jag hatar att jag behöver åka dit, vem orkar liksom åka ända till huddinge för att gå på kontroll lite då och då. Jag ska fixa mig lite och sen åka iväg.



Hehe, här är mina små sötnosar på den halft roliga fysik lektionen



Dom försöker konsentrera sig, men sen tar jag fram kameran och då är det kört..





Jag vet inte om det bara är jag som tycker det, men ser inte Ina allmänt lycklig ut på varje bild? :S



Haha, klaga inte på mig för att bilderna är suddiga, det är kamerans fel.. :)







Älskar er!
Puss

Kommentarer
Postat av: sandra

Hej! jag är med och tävlar om att bli veckans blogg här:

http://februaritjej.se/2010/april/finalisterna-i-veckans-blogg.html#comment



de skulle vara jättegulligt om du ville rösta på mig:D du får rösta hela 10 ggr men i olika komentarer;) tack i förskott eller vad det heter;)

2010-04-27 @ 21:21:01
URL: http://coookies.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0