Bättre sent en aldrig

Om ni kommer i håg när det var alla hjärtansdag ett tag sen eller hur?
Men iallfall jag fick en sån där liten present som skulle kommit då men vi vänta månad efter månad och det vi fick var det kommer i slutet på nåsta månad :(Men så i dag komm de det var ett par childhoodarmad super söta.
I det här fallet var jag inställd på att vi bara hade skänkt pengar och att inga armband skulle komma så för mig var det bättre sent en aldrig:)
Så nu åter står de sista in för dagens slut middag plugga gå på promenad kanske? vet inte men något avslappnade ska göras.Min lilla gullunge ska trimas på fredag önska honom lycka till :)



tre stycken fick jag tack så mycket.Färgerna har sin egna betydels tex
grön :Barn har rätt till lek, fritid och vila

ha det gött


Kommentarer
Postat av: sandra

nu har jag lagt upp klänningen:) tycks?:)<3

2010-04-13 @ 20:58:43
URL: http://sandralixom.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0