lördag!

hello i dag ska jag vara med vera vi ska åka och simma eftersom att det inte blev något varken för mig eller henne i torsdags. Jag hade glömmt massa grej till träning jätte störande eftersom att jag hade med mig allt annat och hade planerat att gå:/ vera var sjuk så hon kunde inte göra så mycket mer en att inte gå hhe..

Jag vet att jag har gått upp tidigt gick och la mig vid halv tolv och vakna halv 8a fast jag kunde sova till halv 10.
Jag har kommit på jätte bra present till en kompis men halva är klar den är inte gjord av mig eller så utan jag måste bara ha en bra idée det är komplicerat när jag inte kan säga men jag hoppas ni för står något heheh
 Nej nu ska jag äta frukost osv sen till bussen :) okej on nåra timmar:)
jag och vera för  något år sedan hhe:)


Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0