Slut på prao och då åker jag:P

tjenare sista dagen på praon lite tråkigt :/ Kommer sakna alla hundar och människor:S
ja i morgon bär det av till Lansarote;DJa jag kommer ju sakna min lille fyr benta vän:/
Har precis packat klart känner mig duktig :PJa nu blir det troligtvis inte något bloggade men jag hoppas vera bloggar lite.Vad ska jag säga mer.Längtar till sommaren så himla mycket tror det var för att det spöregnet i dag .
min hund nisse som fyller 4 år den 22/4 han är en blanding mellan toy pudel och jack rusell.
Här på bilderna är han ny trimad :

tass:)


lek vid sjön


Att sortera strumpor är alltid kul med hjäpXD


Hundarna på dagiset:P

puss och kram skum bannan
   Anna

Kommentarer
Postat av: Boa och Ulli

Hej hej! Roligt att du tyckte så mycket om praoen! Du var väldigt duktig och lärde dig fort så jag tror du kommer få bra betyg =)! Tack så mycket för påskägget! Det var inte litet!!!

2010-04-02 @ 22:20:07
URL: http://enboa.wordpress.com

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0