Veras power yoga

Idag gjorde jag en väldigt ovanlig grej. Jag testade att yoga. Haha, jag vet att det låter stört, men mamma går på yoga varje söndag morgon och när hon kom hem var hon så possitiv att jag ville prova. Det var faktiskt riktigt skönt! När jag hör vera och yoga i samma mening ser jag en bild framför mig där jag gör nån konstig ställning och är helt jätte stel. Men så var det faktiskt inte. Mamma har köpt nån dvd skiva med massor med yoga pass och jag provade morgonpasset. Man vaknade faktiskt till och sen dess har jag varit riktigt pigg fasst jag har gjort mycket läxor :) Så kom igen! Prova yoga! Det är riktigt skönt! Jag ska göra samma pass imorgon bitti och då kanske man kan hålla sig vaken i skolan, hehe.



Puss!

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0