collage!



hello everybody i dag var jag en sväng med vera i vällingby centrum och kollade lite:)
Hittade inget speciellt men det var mycket trevligt:)Just nu sitter jag och fixar lite bilder rensar osv hittade några bilder jag tog förra helgen när jag hade tråkigt hehe så jag ut i trägården och fotade hittade lite fjärilar
lägger upp ett litet collage där ifrån:P Jaha vad har jag gjort mer jag vet faktiskt inte riktigt vart resten av dagen tog vägen heheh..Men i morgon är det skola och vi ska börja med schemat sista lektionen är 2½ timme hoppas man inte sommnar då haha.Nu ska jag ut och springa lite så ha det underbart :P


(Bara klicka för att få stor bild)




Kommentarer
Postat av: ella

Mycket fina foton:)Header med

2010-08-22 @ 21:13:30

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0