hur ska jag kunna bestämma mig!


nu måste  jag snart bestämma mig om jag ska fortsätta simma eller inte ena dagen vilja fortsätta andra dagen inte. Jag tror att jag kommer sluta kommer sakna mycket där ifrån men det finns faktiskt saker jag verkligen vill glöma.Men hur ska jag kunna bestämma mig....Jag är rädd att jag kommer ångra mig om jag slutar men jag är också rädd att jag ångrar om jag fortsätter....
Aja själv har man haft ett jätte bra sommarlov:P finns mycket saker jag kommer sakna från den här sommaren:) Här kommer lite bilder:

Drottningholm




some girls:)


jag och min kusin


rengn regn och regn


några från konfirmationslägret


ledarna:)


så säger datorn att det inte går att ladda upp bilder när jag tänker ladda upp bilden på gruppfoto
... fler bilder kommer

Ha det bäst!

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0