typ posetiv=)

whoo ingen spräng huvudvärk längre!!
I morgon är det åter träff med konfa-gruppen ska bli riktigt nice:)
Som jag sa det är sovmorgon i morgon och jag behöver den=)
Hahah vad har man mer gjort nu på kvällen en gjort den där himla uppsatsen och typ gått en mycket underhållande promenad haha:) Nämen nu ska jag dricka te i mitt glas där det står use this for only cold drinks hha jag vet att det stämmer men jag tror bara att det kan hända något om man har locket på och det har jag inte men det hä'r var riktigt nödvändig fakta hha jag är alldels för över posetiv just nu men men aja puss och kram!

här är alla från konfan det fotot jag inte kunde ladda upp för någon vecka sen hehe:)

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0