Kan inte vänta längre!!!

Underbart! Slutade vid ett och ha haft en skön fredag eftermiddag med anna på fiket! Ikväll händer det inget speciellt och jag har fått ont i min jävla hals -.- Det verkar som att det inte finns en ända människa som inte ha ont i halsen just nu!
Jag är lite depp för trodde jag skulle få tillbaka min kära htc från lagning snart men sen visade det sig att det dröjer ännu en vecka.. Hur svårt ska det va att laga en telefon liksom?! Plus att den jag har nu snart faller isär! Jag vill ha tillbaka den nunununu!!!!!!





Lämna inte mig med en webbcam när jag ha tråkigt för då är det risk för att det blir vääldigt seriösa bilder! ^^

PÖÖÖSSSS!!

Kommentarer
Postat av: sandra

du är vacker<3

2010-08-27 @ 18:05:49
URL: http://coookies.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0