19 och 20 dagar kvar!!

Min tunga svider för den som vill veta det..Har bränt mig....

Nämen vad har hänt i helgen?:p jag har i alla fall umgåtts med min syster som kom hem för att hälsa på hon har faktiskt redan åkt men fick i alla fall vara med henne hela fredagen efter skolan så:) Sen på lördagen var jag på ledar-utbildning och sen så vet jag inte riktigt vad som hände på kvällen...I dag har jag shoppat julklappar hittade några men kan tyvärr inte lägga upp det här..

Jag köpte också en halsduk:D Riktigt nöjd^^, Kl 21 blir det troligtvis beck ^^ I morgon är det skola sen ska jag på öppet hus för ett gymnasium.. Längtar redan till torsdag för då är jag ledig!!!

(eller hemstudie dag..)

 

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24

19 dagar kvar till julafton 20 dagar till Thailand snacka om att jag längtar!!!



Kommentarer
Postat av: Sanna

Ååååååååååh... jag vill också till Thailand :(

2010-12-05 @ 22:09:55
URL: http://helenasanna.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0