allt bara snurrar..

Helllo!!
Jag är typ slut trött från dagen massor med grejor snurra i mitt huvud just nu..
Har typ för någon timme sedan blivit klar med en del från idrottsprovet som man fick göra hemma om man inte hann så jag valde att göra det sen fick jag veta att det skulle vara inne senast i morgon förmiddag och i morgon ska jag vara borta hela dagen så ja vad skulle jag göra jo jag fick sätta mig en fredag kväll och skriva den...
Aja nu är allt mailat och klart och nu behöver jag inte tänka på med mer just nu.. Jag som är en sån där person som aldrig aldrig lägger ett finger på läxböckerna på en fredag aja någon gång ska vara första.
I morgon ska jag på ledarutbilding från kl 10:15-19:00 så kommer inte hem förens efter det^^


Så här såg det ut i går från mitt fönster..





ojojj glömde vända men outfiten får tala för sig själv:P

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0