allt i samma

Dag 08 – Ett ögonblick
Dag 09 – Min tro
Dag 10 – Det här hade jag på mig i dag
Dag 11 – Mina syskon

NI FÅR ALLA TRE I EN SMET!
Bra dåliga ögonblick har jag haft många detta år.De bra vill man inte glömma och dom dåliga vill jag helst inte minnas men tyvärr minns jag allt för väl. Det finns så många ögonblick jag skulle kunna sitta och skriva om men jag har så svårt att välja ut.. Men tänker ändå försöka förklara ett dåligt och ett bra! Tänk dig att du har kämpat som en dåre och du har försökt gör ditt bästa även fast du inte har haft de bästa tillgångarna du har försökt bett om hjälp i dagar eftersom att du inte orkar be personen om hjälp hela tiden ger du upp fast du tror ändå att du klar de men så gör du inte de.. Du får sömnlösa nätter eller du gråter dig till sömns sen så kommer denna person som då du har bett om hjälp i år och dagar och blir besviken.. ett riktigt dåligt ögonblick har haft fler men som sagt ett skulle ni få.Ett bra då :) Du har dålig inställning du tänker dig att det ska bli grymt tråkigt du tänker ingen kommer bry sig och sedan blir det tvärt om de blir ett minne för livet du vill bara tillbaka du saknar de för de va ett av dina bästa ögonblick 2010.. Min tror ja asså de bror ju på hur man vänder frågan .Men som sagt är kristen och har konfirmerat mig det är typ det jag själv vet om min tro;)I dag vart min klädsel mjukisbyxor en vanlig t-shirt och en munktröja allstså en allmänt slapp klädsel! Jag har bara ett syskon och det är min syster sofia som betyder otroligt mycket!


Det ögonblick när du väl har bestämmt dig kan vara underbart men när det ögonblicket kommer och blir det värsta så blir det inte direkt lika underbart...

 


Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0