ÄNTLIGEN HAR JAG HAFT MIN FÖRSTA DAG PÅ JULLOVET!!

 

I går va det avslutning gjorde bort mig men jag antar att man inte dör av det..

Sen efter så åkte jag hem till ina med Sandra och ina dårra vi hade det grymt trevligt vi snackade i hur många timmar om allt mellan himmel och jord:)

Vad har jag gjort i dag då har tagit mig hem ifrån ina sen så har jag typ gjort lite allt möjligt:p

Jag börjar smått inse att de är julafton i över morgon och sen på lördag åker jag bort från kalla Sverige !! kollade vädret det så ju rätt nice ut ^^ Har massa bilder från går dagen dryga 300 för den som känner sig för att veta men vet inte om jag pallar lägga upp i kväll för jag är en sådan där latmask^^^,

 

Det ser ju helt okej ut lite regn men det ska bli bättre sen!!!!


Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0