fredag&lördag!

Tjenare! I går så va det skola och sånt där vanligt lite prov och sådant men nu har jag äntligen haft det sista provet för det här ÅRET!riktigt jäkla nice!!! Sen i går kväll var jag och vera med förberedde en filmkväll det vart faktiskt riktigt mysigt efter de gick vi hem till vera strax efter tolv. Sen så snackade vi ett tag sen gick vi och la oss vi båda grymt trötta vaknade vi 11 i dag blev rätt förvånad för brukar inte sova så länge men antar att det behövdes^^ Sen vid ett fick jag såga hej då till min fina lilla vän för i morgon åker hon till Australien som ni redan kanske läst!Kommer sakna min flick grymt mycket! Aja efter att jag varit hemma någon timma så åkte jag till net on net jag köpte inget men min syrra köpte en dator:) Sen så köpte vi en gran hahah de va en uppleves i sig hahah. Sen så har jag typ rensat utt kläder ur garderoben och städat mitt rum jag kan ju säga att det behövdes haha Nämen sen så har jag varit med min syrra som kom hem i går! I dag om en vecka sitter jag på planet till Thailand snacka om att jag längtar till värmen! Fast först är det julafton!

Skriver om dag04 och dag05 snart hann inte i går så då får ni två i dag^^


Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0