inte så jätte road

ojojojojojjoj! nu ska ni få höra något väldigt spännande!! jag har tråkigt och jag kan ju inte direkt påstå att jag haft det så mycket roligare idag. Efter en dag själv hemma i ett tomt hus när man själv bara sitter och hostar och inte har ork till någonting är man väldigt lätt road. Om det skulle hända vad som helst just nu, typ att det visar sig att min katt kan prata så skullle jag bli väldigt road. okej, det kanske inte var ett sånt bra exempel eftersom det skulle roat vem som helst. Till och med världens tråkigaste sur gubbe skulle tyckt det var kul. men det jag försöker säga är att jag har tråkigt och vill hitta på något kul men min kropp tillåter tyvärr inte det..
hahahahahah! den här bilden gör livet så mycket roligare! nu kan jag skratta mig till sömns här under filten!

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0