jag lägger ord på mina känslor

Aboooouu! igår när jag skrev att jag var förkyld, då var jag förkyld. men nu är jag dubbelt så mycket förkyld och det känns som att jag måste vara på min vakt hela tiden så att mina näsborrar inte växer igen. Tycker det där var en väldigt bra beskrivning på hur jag känner mig just nu!
Jag försöker bota mig lite genom att hälla i mig mängder av glass för det är typ det ända som jag får genom min svullna hals. Ett plus är att det verkar som det är det ända mättande som finns till lunch hemma, så det är ju ännu en anledning till att äta det!
Nu kom jag på vad jag önskar mig i julklapp! Jag önskar mig en härlig skön sommarkväll! Någon som kan fixa det åt mig nu på direkten?

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0