lite om mig!

Ja vad ska jag säga om mig själv?

Jag hatar att prata om mig själv och vad jag är bra på ..Många ser mig som den där tysta,blyga och lugna men jag akn inte säga att det stämmer helt. Jag är en sådan där människa som tänker grymt mycket ibland kanske lite för mycket och ibland glömmer jag att man faktiskt har många otroligt fina vänner som man faktiskt kan prata med allt om. Och jag gör så utan tänka mig för..jag är 173 cm lång för den som känner sig att veta. Jag älskar att umgås med mina vänner ^^Jag har tränat simning i många år men har nu i höstas hoppat av min grupp jag vet inte riktigt varför men nu har jag ångrat mig som jag inte trodde jag skulle göra aja nu tränar jag simning drygt en gång varje vecka fast jag tränar själv eller med vera:) Just nu är jag grymt trött på skolan och har haft en hel del dåliga dagar... Jag har en vovve som fyller 5år i vår han heter Nisse och är en blandning mellan toy-pudel och jack rusell lite ovanligt men han är min lilla baby:)

Det va lite om mig goodd byyee


 


Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0