MIN BÄSTAVÄN DAG-08

Vänner har kommit och gått i ens liv, vissa har gjort större intryck än andra mindre.
Ja det finns några stycken i mitt liv som jag skulle säga är mina bästa vänner:)
De är personer som jag har känt under en längre tid och under en kortare tid^^ Alla riktiga vänner skiljer sig åt väldigt mycket men det gillar jag^^ 
Jag har under åren tyvärr förlorat vänner som varit mina bästa och de har varit grymt jobbigt..Men det går över och tyvärr är det oftast bara att bitta i hop.. Riktiga vänner ska man vårda väl för om man försvinner allt för länge och byter ut ens gammla jag kanske inte den riktiga vännen orkar stå kvar allt för länge!
Man ska kunna lasta av de dåliga tiderna med hjälp av sin bästavän. Man ska kunna berätta saker för varnadra.
Man ska kunna säga att man inte orkar berätta allt just nu men kanske senare när man fått mer krafter.
Som jag har upplevt kan man inte bråka länge med riktiga vänner inte länge alls eller jag kan i alla fall inte de!


Tumblr_l9345y1jhx1qcp74eo1_500_large


Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0