soon i'm there again

hej hallå! Nu sitter jag och klurar på vad jag ska önska mig för roligt i julklapp. Jag ska nämligen fira julafton på söndag med släkten eftersom jag åker om en vecka! Hittade världens snyggaste jacka på zara i veckan så funderar på om det är en bra julklapp att önska sig.
Nu vill jag att det ska bli 19 december och vill bara sätta mig i flygplanet och åka över hela jordklotet och hamna i australien! Fattar inte hur jag kommer klara mig utan mina underbara vänner och älskling i 3,5 veckor men förhoppningsvis kommer jag hem levande av all saknad. Har jag berättat att datorn följer med till det varma landet? Om inte så säger jag det nu. Datorn följer med vilket betyder att jag kommer kunna blogga och hålla kontakten med alla underbara människor i sverige! Super bra det blir!

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0