var tog den här resan vägen?

Nu när jag skriver undrar ni säkert hur min resa gått och hur jag har det i australien. Jag kan börja med resan. Det har varit den sämsta resan jag någonsin varit med om! Det började när jag vaknade på morgonen samma dag som vi skulle åka. Pappa berättade att vårt flyg till london var inställt eftersom det var snöproblem i london. Han satt hela morgonen och försökte boka om till ett annat flyg men ingenting gick. Hela tiden satt min familj med väskorna beredda på att åka till arlanda. Sen fick vi ge upp. Det var helt kört att komma iväg samma dag. Så nu sitter jag här vid datorn i mitt hus och väntar på att det ska dyka upp ett plan vi kan åka med. Haaaaaaaaaaaaaaaaaatar snön och alla jävla inställda flyg som har förstört mitt jullov!

Tack för mig.

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0