Dagen?!

mitt inlägg från i morse komm tydligen inte in:/
Men i dag har jag varit på bio med vera vi såg Valentines day den var faktiskt väldigt bra:)
dagen vart lite konstig men så här var den:
ja började snacka med vera och vi bestämmde oss för att gå på bio.
Jag fick brottom så jag får skjus till en busshålsplats där det går fler bussar.
Tur det för 312 komm aldrig.Jag antar att det var för att adelsö-färjan har pajat vet inte om det var de men men.
aja sen köper vi biljeter och vi har lite ont om tid men vi bestämmer oss för att äta på tacobar även fast det är en bit från saga men vi åt där.Haha sen visar det sig att bio:n går en timme senare men då gick vi och shoppade men igent följde med hem för mig. Sen efter så åker vi hemm och vi tar en 311 som inte kan öppna dörrarna där bak och stopp.knapparna cp:ade? så vi fick byta vid tappström där busschaffören står så han måste gå till garaget och hämta en ny så nu är mina fötter bort domnade.Ska äta sen blir det meodifestivaln ha det bra :)

ha det bra

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0