faster than I thought

ja jag han med en tidig buss så jag har varit hemma mer en halv timme nu återstår plugg träna.
I morgon tror jag att vera o jag ska in till stan vi slutar 11:30 så ja man hinner nog det.Men det som gör oss osäkra är att vi måste bli klara med politken och ja om vi inte åker till stan så vet ni nog vad vi gör :/
Ovanligt chill dag tisdagar brukar vara långa och tråkiga  men det var nog för att vi sluta två timmar tidigare:)
Sedan på torsdag blir det åka av till vällingby och träna hoppas att gruppen har löst sig nu .
 Vad är det på tv i kväll då något  kul? ja jag vet inte intresant jag vet nu måste jag fortsätta

JAAAAAAAGG VILL HA SOMMAR:D

Kommentarer
Postat av: Bitterfittan

hur har din kväll varit? (:

2010-02-10 @ 01:07:13
URL: http://frokenbitterfitta.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0