the day

hej dålig uppdatering men vera och jag började dagen med en film sen frukost och sedan plugg..
eter det så tränade vi :) ha efter tog man en dusch lite plugg och sedan drog vera hemm vid 16 men gud vilket väder asså ne nu får det vara nog med snöande tycker jag ... bussen komm iallafal ett stort + den brukar ju alltid bli inställd. Men jag trodde vera skulle ladda upp lite bilder men nej det hade hon inte men jag kanske lägger upp lite i morgon från gårdagen:) ska börja kolla att jag har allt till sporlovet ska nämligen på simmläger då med vera .Det är ju i Dorotehea där är det ju ännu mer snö  men det blir ju kul:P ändå

 
GUD VAD JAG SAKNAR SOMMAREN :) (i sommras då vera och jag var i thailand)

puss

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0