OS Vancouver 2010

Jag trodde att mitt inlägg igår hade publicerats, men när jag kom in på blogg.se så såg jag att det var borta. Jag skrev iallafall att jag hade tagit en långpromenad på isen. Det var skit läskigt i början, för den lät jättemycket. Men efter en stund vande man sig!

Idag är det sovmorgon så jag vaknade lite senare än vanligt och satte mig framför tv och åt frukost. Jag kollade på hockey och det var mellan sverige - finland. Sverige vann såklart!
För er som inte visste det så gillar jag att kolla på vinter OS mer än att sitta och titta på när någon hoppar höjd hopp. Jag har alltid varit en mer vintersport tjej och jag älskar att åka skidor. Då menar jag inte bara slalom, utan jag gillar längd också. Sen är det ju aldrig fel med att åka snowboard :p



Puss!


Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0