Framme

Nu sitter jag här i spanien! Det är helt underbart att tänka på kalla sverige när man sitter i en solstol vid poolkanten. Det är inte jättevarmt, men det är ändå 15 grader!
Resan igår gick bättre än jag trodde, men det är mycket roligare att resa med någon än själv. I en timme satt jag och lyssnade på musik, men efter den timmen blev jag rastlös och fick vara det i 3 timmar. Så för er som vill veta hur det känns att resa ensam så är det skit tråkigt!!

Nu ska en spansk tjej snart komma hit och kolla på framors lägenhet för hon ska flytta från spanien :( Men jag kommer självklart åka hit ändå :) Det känns som att jag liksom är uppvuxen här. Mallorca är en del av mig. Här har jag lärt mig simma och första gången jag flög var hit. Så jag har massor med underbara minnen här ifrån.



Här är jag för några år sedan på mallis :D

Ha det bra hemma i kalla svergie!
Puss


Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0