Jag har inga ord ?!

En skoladag och allt är upp och ner.Vet inte vad jag ska säga allt jag kan säga är att jag är  helt förstörd.
Om inget kan lösa sig snart kommer det inte funka jag orkar inte det här.Jag hade bestämmt mig allt var bra jag började tänka jag fråga och du förstörde för mig min vilja håller när jag väl vill och du viste att jag ville . Mina ord är toma.... Bloggandet kommer nu få stå på Vera under några dagar.
 Så  här skrev jag för några veckor sen jag väljer att stryka det här.Det håller inte längre 
Jag har bestämmt mig för att lyckas

Låten beskriver på ett sett hur jag känner nu .  Jag vet att  många har det jobbigt jag lider med er hur j*vla hemskt det känns




Nu vill jag gå min egna väg..

kram

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0