lite tråkigt


UNDER DENNA MÅNAD HAR JAG:
Saknat någon: jaao
Ångrat något: yes
Ljugit: nix
Känt dej sämst: öhh ja
Gråtit: yes
Skrattat: absolut
Varit sjuk: ja  
Kramat någon: mycket ofta
Kysst någon: japp

KÄNSLOR:
Gråter du ofta: haha ja , så fort jag ser en bra film eller ja andra saker...
Skrattar du ofta: väldigt ofta !
Hur känner du dig just nu?: undestimulerad
Har du funderat på själmord: någon gång men skulle sldrig kunna göra något sånt!
Blir du lätt kär: nej
Tror du på ett föralltid:KÄRLEK ja VÄNSKAP nej
Sårad av kärleken: japp
Vilken sorts killar gillar du: söta och charmiga haha:D
Ska en kille vara söt eller het: hmm spelar ingen roll
Ska en kille vara lång eller kort: helst längre än mig.
Ska en kille vara blond eller brunett: spelar ingen roll
Får du många killar: nja

MITT UTSEENDE:
Brunett eller blondin:brunt med en ton av guld
Ögonfärg: blå 
Långt eller kort hår: 173
Snygg eller ful: beror på vem man frågar..
Nöjd över ditt utseende: nja
Brukar folk säga att du är snygg, söt, vacker ?: inte så ofta:P
Har någon sagt att du borde bli modell: hårmodell ja
Långa naglar: japp på g
Sminkar du dig: ja

Kommentarer
Postat av: <3

Långt eller kort hår: 173??????

2010-03-23 @ 15:31:50

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0