Min prao är underbar:):):)

ja prao i dag jag trivs så himla bra så jag vill inte att det ska ta slut .. Dagarna bara går och går och ja snart sitter jag på bussen från hund dagiset och längtar bara tillbaka:S ja låter kanske lite deppig men jag vet att snart börjar skolan igen och då börjar allvaret då ser dagarna så tråkiga ut du går upp gör dig i ording går till bussen,går hela dagen i skolan,tar bussen hemm, pluggar,äter middag,pluggar mer om det behövs och sedan kanske man slår på datorn kollar runt lite eller på tv:n sedan slänger man sig i sängen och försöker sova några timmar och sedan går allt om och om ingen:/ låter tragisk jag vet men jag menar vad är det för menning??Nu ska jag göra något som heter plugga.....

jag saknar tiderna då man gick upp för att allt endå var okej .
Men nu vet jag inte längre vad jag går upp för??

have a nice night

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0