The suitcase

Godmorgon! Idag är det sovmorgon till 10.15, så det är jätte skönt! Jag tänkte blogga lite nu på morgonen så har ni något att läsa om jag inte hinner uppdatera förns efterskolan. Igår var jag jätteseg på kvällen, men jag höll mig uppe. Jag satt och kollade på blåsningen och sen på filmen Music and Lyrics. Den var bra, men ganska tråkig. Det hände inte så mycket.
Igår packade jag också upp min resväska! Det är rekord att jag packar upp den samma dag som jag kommer hem. Jag brukar egentligen låta den stå i några veckor med saker som jag inte behöver använda. Vem orkar liksom göra något sånt precis när man kommer hem? Men det orkade tydligen jag, så jag gjorde det


Austraiens hetaste glasögon!

Ha en bra måndag!
Puss

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0