torka?

ja själv har man varit ute 1,5 timme men bara med en hund inte med fem det är klart att det händer mer om man har fem eller en men ja jag tycker att jag och min hund var duktiga eftersom att det  inte var så mysigt väder hehe men men .Nu ska jag låta lite vuxen det finns inget dåligt väder utan bara dåliga kläder XD inte så kul hehe.
Som ni hör har jag torka på vad jag ska skriva om.
 
lady gaga ja vad ska man säga hon är grymt duktig men ibland undrar jag om man ser alla hennes sidor
jag menar den här låten fick jag höra av ett misstag jag kunde inte memorera vem det var först sen fattade jag att det var lady gaga .Det är kul att höra henne sjunga på ett anorlundare sätt:P Här är låten :
LADY GAGA- No Floods
 
MIKA-happy ending
 

have a nice day:)

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0