You didn't know

Jag har bokat in ovanligt mycket resor det här året. Jag har precis vart i fjällen för andra gången på två månader och om två veckor så åker jag till spanien. Jag har inte berättat det förns nu, men så är det. Jag ska nämligen praoa i svenska kyrkan på mallorca och bo hos min farmor som har en lägenhet där. Först åker jag ner själv och är där två veckor med henne under praoen och sen på påsklovet kommer familjen och kussinen ner också. Så jag blir borta i 3 veckor. Så himla underbart! Jag trodde att jag skulle vara mycket nervösare över att flyga till spanien själv, men jag är faktiskt inte det. Jag tycker till och med att det verkar kul, haha! Jag har flugit mycket fram och tillbaka till spanien i många år, så det kanske är den där vanan som gör att jag inte är nervös när jag ska göra det själv.


Jag har flugit som liten till stor

Puss


Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0