Allt har ändras!?

hello hello japp nu ska man sätta sig och plugga lite fösta världskriget enormt kull eller inte  under dagen :/
I morgon kommer jag till skolan om jag inte får tillbaka hög feber det vill vi inte ha sen tänk vad underbart en lång helg väntas efter i morgon:)Vad ska man säga mer ja jag måste hitta en konfermations klänning och typ lite andra grejer under lång helgen men det är ju kul så det blir nog inga problem XD
Ja har precis kommit på massa saker i dag vad jag skulle vilja köpa osv men jag har också kommit på att jag älskar låtar okej det där lätt fel men jag har kommit på hur nice det är att lyssna på musik hur man en mår ledsen,glad,sårad.sviken eller över lycklig ni fattar nog vad jag menar.Gud vad allt har förendras :/ Nämen nu måste jag kolla igenom värdskrigspapret :P


jag liten kan man tro de ?:P

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0