citroner

ja ha inte det bästa vädret i dag jag menar i går badade min hund i hundbadet där ifrån kan man se badplatsen där såg man folk hoppa från bryggan och bada ja´i dag och jag går ner till hunbadet lär jag inte se några badande människor.Men hoppas på bättre i morgon:)!
Vad ska man säga mer att jag bloggade i går och mina inlägg hamnade i utkast därför var det riktigt dålig uppdatering :/. Vad händer i dag jo jag ska kolla i genom no pappret efterom att jag var sjuk i tisdags och kunde inte göra det där förbanade provet det skulle bara varit så underbart att haft det klart men men nu är det som det är sedan ska jag nog träna lite sedan så har jag inget mer in planerat. Eller en annan grej jag har kommit tillbaka i mitt älskande av citron period det är så grymt gott i love it :)


Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0