en förklaring är värt mer en vad man tror!

hello everybody känner att bloggandet inte har varit på topp dom här veckorna inann sommarlov men det så mycket som händer mycket känslor som man inte riktigt kan beskriva tankar,hat och vänskap allt har vänts om i en röra och jag tror jag desperar försöker laga allt utan att jag tänker på de och när jag tänker på de så blir jag bara less på allt.Vet inte om man förstår men jag har iallafal försökt för klara och ett försök är värt så mycket mer en vad man tror. Ja vad i går komm min syster hemm från london fick ganska mycket saker okej jag hade beställt en del om ni fattar vad jag menar:P

tog bilden i helgen :) hos min kusin jag gillar den


jag fick:


♦En väska som (jag börjar gilla mer och mer)  :)
♦strumpor i mängder
♦smink
♦underkläder
♦smycken
♦kläder

en vacker dag så läger jag upp bilder på en del grejer puss och kram

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0