ja min dag!

hello every body sjukt trött så himla jobbig träning i dag :) '
hha jag antar att det är helt o intressant så vi skippar och hoppar detaljerna:P
ja vad har jo jag vaknade till vi 05:30 och jag tänkte men gud jag ska vakna om en timme.
Jag somnar om vaknar upp med ett ryck och ser att min klocka på mit nattugsbord var helt kol svart och jag springer upp och bah: SHIT,SHIT VAD ÄR KLOCKAN! Min syrra svara halv sju.
 Mitt svar blir men min klocka var ju vart? Ja, det är strömavbrott .Den tanken som fastnade i mitt huvd fan fan jag kunde sovit en halv timme till! ja sen har de vart det varit ström avbrott till och från hela dagen.
Jaha och i morgon är är det friidrottsdag jippi not okej känner att jag är grymt negativ men det är verkligen inte min grej att gör sånnt där okej skit samma livet går inte under pga av en idrottsdag ha det bra!


Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0