lite längre en vanligt!

Gud vad varmt det är det är ju grymt skönt!

Själv tycker jag att man inte kanske ska sitta vid datorn men det blev bara så när jag bara skulle kolla en snabb grej :P Ja vad kommer man göra I dag då ja kanske jogga en promenad I kväll det skulle ju vara underbart :)! känner att man hellre joggar på kväll för jag tycker att det är för varmt hha ha er egna åsikt om det men så tycker jag.

Nu böjar det snart lida mot sitt slut skolan är snart slut och ett underbart sommarlov väntas :)

Själv ska jag hålla mig inom eroupa om inget blir in planerat i sista sekund det ska faktiskt bli skönt att vara hemma mycket I sommar okej jag brukar inte va det som är borta mest men jag brukar ha lite inbokat iallfal det som händer I sommar är att jag ska ha en underbar vecka med min kusin (5år)

och hennes familj vi ska till legoland,astrid lingrens värld samt higcaparal okej mycket barn grej men det kan ju ockå vara kul att bara komma I väg tycker jag.

Ja nu är det 2 dagar kvar på den här underbara långhelgen men känns endå okej att böja ingen menar det är bara att gå dom här sista veckorna och sedan är det klart!:)


ha det bra :)


Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0