min underbara eftermiddag när det inte hände så mycket..!

Hehe, jag gillar mitt bloggande. Tur att jag har anna som håller igång bloggen!
Min eftermiddag har inte varit så speciell. Den har bestått av simning och.. har jag inte gjort något mer? Nej, jag tror faktiskt inte att jag har gjort något annat.

På lördag blir det båtkryssning. Det ska bli feeetttt med najs! Jag känner att jag draarrr ut på orden idag, men det är heelt normalt! (enligt mig)
Men på lördag blir det alltså kryssning till Åland. Min syrra och kusin åkte med Birka cruses (säkert felstavat, men orkar inte bry mig..) när jag var i Thailand, men jag har aldrig provat dom. Det ska bli kul att prova något nytt!

Nu ska jag öppna ett paket glass och bara njuta av att det snart är sommarlov. Det är bara 8 skoldagar kvar! åtta! :O


Du är så söt sandra! ♥




Nee, nu måste jag gå.
Hejsvejs ♥


Kommentarer
Postat av: sandra

fifan, du lyckades få med alla groteskt fula bilder på mig:o

2010-05-27 @ 21:20:53
URL: http://coookies.blogg.se/
Postat av: sofia

SVAR: (om "Lycka till!")

Tack! :P jag använde picasa och där finns

det så man kan lägga bilder över varandra! :) <3

2010-05-28 @ 15:21:00
URL: http://foreversoffandchill.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0