Nästa veckas planering

Nu är jag hemma från en natt hos anna. Det var super kul som vanligt och vi spelade in reklamfilmen. Nu är den ihop satt och klar. Jag är skit trött på skolan och jag vill bara gräva ner mig och gömma mig till på onsdag kväll och komma upp igen som ingenting för dom tre dagarna som kommer nästa vecka i skolan är mördar dagar. Men efter onsdag så är det bara glada dagar för på onsdag kväll åker jag till skåne med familjen och stannar på hotell i jönköping. Sen på torsdagen fyller ju jag år och då blir det att vakna upp på ett hotell rum med underbar hotellfrukost! För er som inte visste det så har jag ett sommarställe i skåne nära Ystad och vi ska vara där till så söndag. Allstå.. (jag måste räkna) ... fyra dagar är vi där. På måndagen veckan efter är det tappendag så det är najs!!!





Puss

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0