:)♥

tjenare vad händer för er idag själv ska jag skriva klart ett skolarbete fast jag är nästan klar och jag började  i dag :P Men ja om några timmar beger jag mig till vera och sedan kommer ina :) efter nån timme hos vera drar vi på tjejmiddag jag vet sist var förra helgen men det är kul att det är mycket sånt när man är grymt skoltrött det bryter av väldigt bra okej det är alltid kul på tejmiddagar :)
okej hade tänkt ladda upp bilder från i går men jag hittar inte min sladd till mobilen och ja och på det där andra sättet går det inge bra med heller ni får leva med några andra bilder så länge :P
en gammal bild hos vera
man får tillbaka gammla minnen men ni kanske inte fattar så mycket.
HÖR NU PÅ ALLA SÖTA VÄNNER KOLLAR PÅ VIDEOKLIPP FRÅN MOBILEN KOMMER NI I HÅG ATT NI TYCKTE ATT JAG VAR JOBBIG SOM FILMADE MEN NU NÄR JAG KOLLAR ÅNGRAR JAG INGENTING DET ÄR SÅ HIMLA ROLIGT ATT KOLLA PÅ HHA DET VAR FAKTISKT VÄRT DET :)♥

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0