vissa saker glömer man bara inte !:)



hello:p
ja ha så har jag varit sjuk i dag ingen men nu har ja en ganska stor klarhet vad som ligger bakon de hela.
I går va vi ju och simma så antagigen så blev min förkyllning värre en den varit inann så jag fick feber i går och har haft de hela förmiddagen men nu ha den äntligen försvunnit. Ja i dag har jag sovit mest :/ sen har jag inte gjort så mycket eftersom jag har haft feber.Men ja måste försöka göra klart läxor och massa andra saker ....

När jag tänker efter var det snart ett år sen jag och vera åkte till thailand :)

Det var så himla kul många minne vi lämnade haha kommer I håg då du och jag trampade rätt ner I sement och sen dagen efter såg man våra avtryck haha :) eller då vi spelade bedminton och ja när den där killen skämta med oss eller varför inte flippflopps tanten ,väsktanten eller snorkelkillen hha ja de finns ju 1000-tals minnen :D


:)


lilla leo gubben


glömmer aldrig hur mycket det rengnade den här kvällen


hha kommer aldrig glömma när vi åkte fel hiss:P




hha på star bucks:)




Kommentarer
Postat av: sandra

yey coolersD

2010-05-25 @ 19:44:49
URL: http://coookies.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0