veckan planer

gud vad jag är skoltrött kan inte det bara bli sommarlov.
jag lovar det kommer kännas som det bara går några dagar sen så är det helt plötsligt agusti och skolan är igång igen okej nog med depp.
veckans planer:
onsdag: hoppas på att jag är frisk .
göra klart skolarbete:/
torsdag: ingen träning eftersom att jag aldrig kommer bli frisk då plus att jag inte får..
fredag:åker till min kusin sover där tills på söndag
lördag :ska hjälpa till på hennes kalas för 5 åringar :) på morgonen ska jag föresten på hennes simmskoleavslutning:P!
söndag: ska fira henne med släkten :P 
 
vera och sandra på skolavslutingen förra året  i  6:an snart är de det ingen ♥


samma dag opps mitt hår ..XD


Kommentarer
Postat av: sandra

ey, det var 9 sexan gullunge, jag hade inte den klänningen förra året:D

2010-05-25 @ 21:19:15
URL: http://coookies.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0