Veckans lista!

Nu har jag vaknat denna underbara morgon! Okej, nu lät jag som att jag var 1000 år, men för en gångs skull är jag glad på morgonen. Skolan börjar inte förns 11.50 och en timme senare ska vi åka iväg till modemuseumet i stan. Det kan inte bli en bättre start på en vecka! I veckan kommer jag blogga MYCKET. Vi har nämligen inga prov och skit i veckan, så då kan jag ägna all tid åt det jag gillar att göra.
Vad jag ska göra:

* Spela in reklamfilm med mina underbara vänner

* Anna fyller år på onsdag och då ska vi in till stan och kanske kolla på bio

* Jag ska shoppa!

* Äta masssor med glass!

* Simma

* Ha otroligt KUL!

Visst var det en fin lista ^^^

CIAO!

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0