Då var det dags igen

Nu är det dags för mig att sova. Egentligen är det ganska jobbigt att behöva sova så mycket. Det skulle räckt med typ 4 timmar eller nått och sen vara pigg. Då skulle livet bli mycket längre och vi hade kunnat hinna mer saker under våra liv. Men det är å andra sidan väldigt skönt att sova. Så kan inte riktigt bestämma mig om jag tycker det är bra eller dåligt med sömn.. Jobbigt det blev nu! Jag får helt enkelt sova på saken, höhöhö. Tort skämt jag vet men man kan ju inte slänga ur sig massa roligt hela tiden.



Hej jag heter Peter Chipspåse och suktar min föredetta ägare väldigt mycket med den här bilden på mig i mina coola solglasögon en varm sommardag i ett tält där min föredetta ägare och hennes kompis har massa fina sommar minnen!

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0