det ska bli kallare..

Nämen tjenare:)
I dag har det varit en sådan där vanlig seg måndag..
hahhaha jag klickade upp någon sån där väder grej på min dator och då såg jag att imorgon kväll ska det bli 17-  usch och bläää.Jag är forfarande förkylld men ingen dör av lite förkylning.I morgon ska jah umgås med min lilla vän vera öhh det är tänkt att vi ska plugga men man vet aldrig hur det blir med det haha.Jaa jag har har alltså studiedag imorgon^^!!!
KL 20:00 ska jag kolla på ung och bortskämmd ^^,


hhaha vilken blick men ha det bra:D

Kommentarer
Postat av: Anna

Usch, man kommer ju frysa ihjäl om det ska bli så kallt och det är ju inte ens december än! Haha.

2010-11-29 @ 19:36:32
URL: http://thewindblows.blogg.se/
Postat av: BrotherHood

Sugen på ett par nya kalsonger? Vi säljer våra!

För nya par, eller andra sjukt sjuka inlägg, följ oss så följer vi kanske dig!

2010-11-29 @ 22:14:01
URL: http://brotherhood.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0