En hemlighet jag hållt på länge

Okej håll i er för nu kommer jag berätta en super intressant grej! Har övervägt om jag verkligen vågar berätta det här för det kan ju finnas känsliga männikor som får värsta chocken av min nyhet. Så nu varnar jag er! känsliga läsare, var vänlig och utrym bloggen så fort som möjligt om du inte kan hantera överraskningar. Men nu ska jag inte dra ut på det längre utan kommer innom några sekunder berätta denna otroligt intressanta grej! Håll i er riktigt ordentligt för nu kommer det!
Det skulle ta 40 år om man skulle fylla hela globen med vatten från en vanlig vattenkran!!
Nu blev ni väl chockade! Jag tyckte att jag skulle avslöja denna extremt läskiga nyhet för er och nu har jag gjort det. Puhh.. nu är det sagt och jag kan andas ut igen.

Hoppas ni inte blev allt för chockade! Puss

Kommentarer
Postat av: tilda

Alltså du e ju knäpp...

2010-11-03 @ 22:53:50
URL: http://blogg.veckorevyn.se/lifebytilda

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0