Ett försök i att säga god natt

Nu är det dags för mig att sussa. Är det bara jag eller låter ordet sussa väldigt.. fånigt och bebis aktigt? Jag gillar att vara fånig så jag använder det ordet ikväll.
Sov gott och dröm inte bara om snygga killar nu, utan dröm lite om mig också! Nee, skoja bara. Dröm om dom snygga killarna!! Själv har jag redan bestämmt vad jag ska drömma om, men det tänker jag inte berätta för då kanske det är någon som tar min idé dröm ifrån mig!
Okej, nu är jag så trött att jag bara skriver massa konstiga saker och det brukar vara ett tecken på trötthet för min del. Sandra och anna kan nog vara vittnen till det. Vi har ett fint litet minne tillsammans då vi skulle sova hemma hos anna i somras. Jag var väääldigt trött och det betyder att jag blir flamsig. Så när vi till slut skulle sova kunde jag inte sluta prata. Det gick liksom inte. Så jag låg och pratade med mig själv medan anna och sandra försöke sova, men det lyckades som ju tyvär inte så bra med eftersom jag tog all deras sovuppmärksamhet.
Oj, nu har jag nog fått en sån grej igen att jag inte kan sluta skriva/prata.. Bäst jag slutar nu och säger god natt innan datorn sprängs eller nått! Det skulle vara väldigt osannolikt men man vet aldrig. den kanske skulle hoppa upp i.. OKEJ VERA SLUTA NU!! Nu säger jag äntligen god natt innan det händer något läskigt helt enkelt!!



God natt ♥

Kommentarer
Postat av: Sabine

söt du är

2010-11-01 @ 13:00:48
URL: http://enibas.blogg.se/
Postat av: Sandra

Haha du är charmig du;)<3

2010-11-01 @ 23:28:27
URL: http://zodas.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0