Första dagen avklarad!!

första skoldagen avklarad efter lovet är faktiskt trött eller jag har typ varit det hela dagen..
Hahah jag är verkligen super duktig på att planera eller jag har planer men jag uppfyller inte mina mål som jag har bestämmt mig för att jag ska så nu sitter jag här 2 dagar innan engelska provet är och pluggar...Haha ni kanske tänker på 2 dagar klara man det lätt men grejen är det att jag tror bestämmt att engelska är mitt sämsta ämne och jag måste plugga mer en vissa andra aja får skylla mig själv men en sak är säker och jag ska klar de här provet även fast jag planera som en kratta...
Haha kände att det här var mycket intressant att veta..Men ha en toppen kväll och sen kanske vi hörs när jag har pluggar klart de här och allt annat.....!


Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0