Gymnasiemässa in my heart

Ojojojoj vad jag ÄLSKAR gymnasiemässan! Det är bara så underbart att gå runt i flera timmar och kolla på massa förvirrande grejer! Man blir så avslappnad av det ständiga ljudet runt sig och massa människor som vill prata med en. Som ni kanske förstår är jag en aning ironisk just nu och dom som trodde det redan från början hade rätt! Grattis till er! Ni vinner dagens pris som är det bästa priset som finns, nämligen äran! Eller egentligen  har jag hela mitt liv tyckt att det är det tråkigaste som finns att vinna och priset visar sig vara äran. Liksom jag vill ha en sak som man kan ha i handen, ingen konstig ära som inte ens existerar! Men nu blev priset i den här tävlingen äran och jag vet att det är super tråkigt för er som vann, men sånt är livet. Orättvist och ibland obetydelsefullt.

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0