Jag ser det snöar.. Jag ser det snöar.. HURRA!!

Wohooo! Jippi hurra! Idag kom första snön!! :D Jag blev bara så glad när jag märkte att det snöade när jag tittade ut genom fönstret idag! Vänta... juste så här var det. jag kollade ut genom fönstret för jag hörde en väääldigt lång svordom som inte var så positiv om man säger så. Då kollade jag ut och ville bara ta fram en spade och gräva mig till kina! Jag såg på flingorna hur det inte skulle bli mysigt att gå hem i halv slasket. Som ni kanske förstår var jag rätt så oseriös i början av mitt fina snö inlägg. Ni kan vara lugna, jag hatar snö och kyla! Det är det värsta som finns (efter spindlar föresten)!

Nu ska jag leta fram största muggen i skåpet och göra mig en stor kopp te!
Tack för mig. Puss

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0