Kvälls inlägg

Tjaaoo! Har haft en super rolig dag och kväll idag! Anna och serena kom hit och vi hade det super skoj. Skrattade som fan åt några mupp bilder på datan från konfalägret. Serena gick för en stund sen och jag lider med henne för hon behövde gå hem i typ storm! Men nu ska jag typ packa till imorgon då det också händer roliga grejor och sen är det dags för sängen. Blev plötsligt akut trött kände jag så ska försöka lägga mig hyfsad tid ikväll, men jag vet ju hur det brukar gå med den saken. Det brukar sluta med att jag äntligen går och lägger mig några timmar senare än planerat ;)



Ha en bra kväll utan att blåsa bort i stormen! puss♥

Kommentarer
Postat av: Nadja

Sv: Kul! Ja det har den har jobbat och varit till IKEA och kom hem med en fåtölj jag blev väldigt nöjd! :)

2010-11-02 @ 22:22:15
URL: http://nadjjaas.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0